Image Alt
  /  Fitness   /  Γυμναζόμαστε στην θάλασσα | Ασκήσεις για όλους

Κάθε καλοκαίρι όλοι σταματάμε τις αθλητικές δραστηριότητες. Η ζέστη μας καταβάλει κι έτσι ρίχνουμε τους ρυθμούς μας. Μία πρόταση «δροσιάς» για να μη βγείτε από το πρόγραμμά σας, είναι η γυμναστική στην θάλασσα..Για άλλους, ακόμη και για εκείνους που δεν γυμνάζονται, ώστε να βρουν μια καλή ευκαιρία να ξεκινήσουν την γυμναστική!

Η άσκηση στη θάλασσα, χρησιμοποιώντας την αντίσταση του νερού, μπορεί να ενδυναμώσει το μυϊκό σύστημα με ένα ευχάριστο και χαλαρωτικό τρόπο. Η αντίσταση του νερού μπορεί να λειτουργήσει σαν όργανο γυμναστικής και αποτελεί μία απλή μέθοδο εκγύμνασης που δεν ενέχει κίνδυνους τραυματισμού.

Στη συνέχεια περιγράφονται ενδεικτικά απλές ασκήσεις ενδυνάμωσης, για άσκηση στη θάλασσα, για διαφορετικά σημεία του σώματος που μπορούν να γίνουν στη θάλασσα, ή εναλλακτικά στην πισίνα.

Ζέσταμα

Ελαφρό κολύμπι 5 – 15 λεπτά, ή γρήγορο περπάτημα στην αμμουδιά ή σε ρηχά νερά σέρνοντας τα πόδια.

Χέρια

Μέσα στο νερό μέχρι τον λαιμό. Έλξεις και εκτάσεις των χεριών με την παλάμη τεντωμένη. Η παλάμη «κοιτάζει» προς τη φορά της κίνησης. Η άσκηση μοιάζει με τις έλξεις δικεφάλων με βαράκια και τις πιέσεις τρικέφαλων στην τροχαλία. (4×20)

Τα χέρια μέσα στο νερό, παλάμες τεντωμένες και οι αγκώνες σε ορθή γωνία. Λυγίζεις και τεντώνεις τους καρπούς με έντονες κινήσεις. Για τους καρπούς (4×15)

Στήθος, πλάτη και ώμοι

Τα χέρια μέσα στο νερό, ελαφρά λυγισμένα, στην λοξή έκταση. Κλείνεις τα χέρια μέχρι την πρόταση και τα ανοίγεις έως την αρχική θέση. Οι παλάμες τεντωμένες. (4×20).

Τα χέρια σε γροθιές. Οι αγκώνες σε ορθές γωνίες δίπλα στα πλευρά. Παίζεις μποξ… Γρήγορες και δυνατές κινήσεις μπρος και πίσω. (4×20-30).

Τα χέρια μέσα στο νερό ελαφρά λυγισμένα στην έκταση. Τα κατεβάζεις δίπλα στους γοφούς και τα ανεβάζεις γρήγορα και δυνατά. (4×20).

Δικέφαλοι – Τρικέφαλοι

Σταθείτε με τα πόδια και τα χέρια ανοικτά, κάτω από το νερό. Κλείστε τα χέρια, λυγίζοντας τους αγκώνες έτσι ώστε να κοιτούν οι παλάμες το στήθος σας, σαν να παίρνετε κάποιον αγκαλιά. Επαναλάβετε 20 φορές. Κάντε το ίδιο με τις παλάμες προς τα κάτω για ενδυνάμωση των τρικέφαλων για ακόμα 20 επαναλήψεις.

Πόδια

Στηρίζεσαι στο ένα πόδι. Ανεβάζεις το άλλο λυγισμένο ή τεντωμένο και το κατεβάζεις γρήγορα και δυνατά. Τελειώνεις το ένα πόδι και μετά κάνεις το άλλο. (3×20) Προσοχή εάν πονάει η μέση σου.

Κάνεις τροχάδην μέσα στο νερό. Εάν θέλεις, είσαι μέσα στο νερό μέχρι τους ώμους για να γυμνάσεις έτσι και το άνω μέρος του σώματος. (4×20-30’’) (χρόνος).

Στηρίζεσαι στο ένα πόδι, το άλλο τεντωμένο το τεντώνεις και το προσάγεις γρήγορα και δυνατά. Μπορείς να πιάνεσαι κιόλας. (4×20).

Πιάνεσαι από ένα σταθερό σημείο και κάνεις ψαλιδάκια με τα πόδια σου στην επιφάνεια του νερού τεντωμένα (πρέπει να ελέγχεις την σύσπαση όλων των μυών του κάθε ποδιού). Σταματάς εάν σε ενοχλεί η μέση σου. (4×30΄΄-60΄΄)

Στην ίδια θέση με την παραπάνω άσκηση ανοίγεις και κλείνεις τα πόδια σου. Προσοχή στη μέση σου. (4×20).

Απλή, αλλά θαυματουργή!

Ωραία άσκηση είναι το περπάτημα σε ρηχή θάλασσα, το νερό είναι ποιο κάτω από το γόνατο. Περπατάς με τα πόδια τεντωμένα «ξυλοπόδαρα».

Μέση

Κάνεις κοιλιακούς στην παραλία ή στο σπίτι…

Ροκανίσματα (μικρούς κοιλιακούς χωρίς να σηκώνετε η μέση 3×20
Ροκανίσματα με ελαφρά στροφή στο αντίθετο πόδι 3x(15+15)
Ροκανίσματα με τα πόδια σε ορθές γωνίες, ψηλά 3×15
Ραχιαίοι: Μπρούμυτα, άρσεις του άνω μέρους του σώματος. Τα πόδια είναι σταθερά κάτω. Τα χέρια στο ύψος των ώμων 3×15

Εάν έχετε πρόβλημα με την μέση σας οι ασκήσεις αυτές πρέπει να γίνονται με την επίβλεψη ενός γυμναστή.

Προσοχή!!!

-Ρώτησε τον γιατρό σου εάν σου επιτρέπει να ασκηθείς.
-Εάν έχεις προβλήματα υγείας οι παρακάτω ασκήσεις απαγορεύονται… όπως και κάθε άλλη άσκηση.
-Τρως 3 ώρες πριν την άσκηση.
-Εάν έχεις καθίσει στον ήλιο πολλή ώρα απέφευγε να ασκηθείς.
-Πίνε πολύ νερό!
-Επέλεξε ώρες της ημέρας που η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη..

 

Στείλτε μας τα μηνύματά σας, με τις απορίες σας για όποιο είδος άσκησης σας απασχολεί και καταπιάνεστε! Η ενασχόληση με το σώμα μας, η εκγύμναση, μία δραστήρια καθημερινότητα, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ψυχολογία και στην υγεία μας!

Μην αμελείται το σώμα σας, ακούστε τα σημάδια που σας στέλνει και φροντίστε τον εαυτό σας!

Εμείς είμαστε κοντά σας, σε ότι χρειαστείτε!

 

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο