Image Alt
  /  Μη κατηγοριοποιημένο   /  Η άσκηση ‘πρόκληση’ του πιλάτες | Teaser Exercise

Η άσκηση Pilates γνωστή ως Teaser είναι το λαμπερό αστέρι της σειράς ασκήσεων Pilates mat.

Το Teaser είναι μία από τις οριστικές κινήσεις ή ασκήσεις Pilates και χρησιμοποιεί επίσης όλες τις αρχές του Pilates: Αναπνοή, Κεντράρισμα, Έλεγχος, Συγκέντρωση, Ακρίβεια και Ροή. Απαιτείται μια ισχυρή και βαθιά σύνδεση με το ‘’εργοστάσιο’’ παραγωγής ενέργειας του σώματος σας για να μετακινηθείτε και να σταθεροποιήσετε τη θέση.

Αυτή η άσκηση λειτουργεί για την ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος και ενσωματώνει πολλούς μύες συμπεριλαμβανομένων όλων των κοιλιακών μυών, των σπονδυλικών αλλά και των ισχίων. Στην πραγματικότητα, το Teaser είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από τις παραδοσιακές ασκήσεις, στοχεύοντας στον ορθό κοιλιακό. Ο στόχος του Teaser είναι να χρησιμοποιήσετε τον πυρήνα, τους καμπτήρες ισχίου και τους σπονδυλικούς καμπτήρες για να μπείτε και να κρατήσετε τη θέση, ισορροπώντας στη βάση της λεκάνης .Υπάρχει μια καμπύλη στην οσφυϊκή μοίρα καθώς κρατάτε αυτήν τη θέση V-sit, με έναν υπερήφανο και ανυψωμένο άνω κορμό, που ανοίγει στο στήθος και τους ώμους. Τα χέρια φτάνουν, παράλληλα με τα πόδια.

Τα οφέλη του Teaser περιλαμβάνουν:

1.Ενισχύει τους κοιλιακούς και τους πίσω εκτατικούς

2.Συμμετέχει και ενισχύει τους καμπτήρες ισχίου

3.Τεντώνει τα κορδόνια και τους γοφούς

4.Αυξάνει την κοιλιακή δύναμη

5.Επικεντρώνεται και αναπτύσσει ισορροπία

6.Βελτιώνει τη άρθρωση και τη δύναμη της σπονδυλικής στήλης

 

Ποιοι μύες χρησιμοποιούνται;

Οι μυες που χρησιμοποιούνται με την συγκεκριμένη άσκηση είναι ο εγκάρσιος κοιλιακός, οι πυελικοί μύες, ο όρθος κοιλιακός, ο έσω και έξω πλάγιος κοιλιακός, οι σταθεροποιητές μύες των ωμοπλατών, οι καμπτήρες του ισχίου και οι προσαγωγοί. Ακόμη να σας πείσουμε;

Ξεκινήστε την συγκεκριμένη άσκηση, ακολουθώντας βήμα-βήμα τις συμβουλές από τους ειδικούς. Πώς ξεκινάω;

Συμβουλές για το Teaser: Οι μαθητές συχνά ‘ταλαιπωρούνται’ με το Teaser λόγω της χαμηλής αντοχής του πυρήνα τους. Καθώς προσπαθείτε την άσκηση Teaser, ο στόχος είναι να ξεκινήσετε και να διατηρήσετε τα πόδια σε μια θέση, συνήθως σε γωνία 45 ή 60 μοιρών. Το σφίξιμο στους γοφούς καθιστά δύσκολη τη διατήρηση της θέσης του ποδιού. Μπορείτε να προχωρήσετε προς αυτήν την κατεύθυνση διατηρώντας τα πόδια σε μια θέση που μπορείτε να κρατήσετε, ξεκινώντας με ένα ελαφρώς λυγισμένο γόνατο ή έχοντας τα πόδια στον τοίχο. Οι μαθητές που παλεύουν για αυτήν την άσκηση, με έναν αδύναμο πυρήνα ή τους μυς της πλάτης μπορούν να προσεγγίσουν το Teaser μέσω μιας τροποποίησης. Το Teaser Prep ή το One Leg Teaser είναι μια προσβάσιμη παραλλαγή που θα σας ενδυναμώσει και θα σας προετοιμάσει κατάλληλα για το teaser.

Ξεκινήστε με το One Leg Teaser ως παραλλαγή.

 

Τί μας συμβουλεύει η Ραφαέλα για να πετύχουμε το teaser;

‘’Συμβουλεύω τους αθλητές να κρατάνε τα πόδια τους ενωμένα κατά την διάρκεια της άσκησης. Πολύ σημαντικό είναι το αργό ρολάρισμα καθώς ανεβαίνουν σπόνδηλο-σπόνδηλο για να ‘κατακτήσουν’ την άσκηση. Ο αφαλός πρέπει να παραμένει κοντά στην σπονδυλική στήλη και οι ωμοπλάτες πρέπει να μένουν εντελώς σταθερές. Στην ουσία πραγματοποιούμε προαγωγή των ωμοπλατών.’’

Ραφαέλα Γιακαλή, γυμνάστρια & founder FindyourFit

 

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο με αναλυτικές οδηγίες για το πως θα πετύχετε τέλειες συνθήκες και μία ολοκληρωμένη και πετυχημένη άσκηση.

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο