Image Alt
  /  Fitness   /  Ψυχολογία & Γυμναστική – Πόσο συνδέονται μεταξύ τους;

Για τον καθένας μας υπάρχει και μια ξεχωριστή γυμναστική, αναλόγως τι έχουμε περισσότερο ανάγκη. Καλό θα είναι, όταν είμαστε σε μια έντονη περίοδο της ζωής μας, που βιώνουμε άγχος, στρες ή θυμό να καταφεύγουμε στην σωματική άσκηση, ακόμα και μισή ώρα την ημέρα είναι αρκετή ώστε να απελευθερωθούν οι παραπάνω ορμόνες, αλλά και τα οιστρογόνα που ανεβάζουν την ψυχολογίας μας και βοηθούν στη διάσπαση του λίπους στο σώμα μας.

Πώς ενισχύει η γυμναστική το σώμα μας;

Η βελτίωση της σωματικής υγείας βοηθάει στην ψυχική ευεξία. Πώς γίνεται αυτό;

Όταν γυμναζόμαστε παράγονται κάποιες ορμόνες οι οποίες ονομάζονται οπιώδη. Είναι οι β-ενδορφίνη και β-λιποτροφίνη, οι οποίες θεωρούνται από την επιστήμη ως φυσικά παυσίπονα. Όταν απελευθερώνονται στον οργανισμό δημιουργούν ευεξία και ευφορία. Η άσκηση μειώνει δραστικά το άγχος και την κατάθλιψη. Ακόμα και η αύξηση της θερμοκρασίας, κατά τη διάρκεια της άσκησης, λειτουργεί θετικά καθώς μειώνει την ένταση των μυών και προσφέρει μείωση του σωματικού και γνωστικού άγχους.

Η γυμναστική έχει θεωρηθεί ως ήπιο αντικαταθλιπτικό και επιδρά θετικά στις ψυχικές ασθένειες. Γι’ αυτόν τον λόγο συστήνεται και από τους ιατρούς η συστηματική άσκηση ανθρώπων που πάσχουν από μελαγχολία, θλίψη ή και κατάθλιψη. Η γυμναστική ενισχύει την ψυχολογίας μας, γιατί εκτός ότι βοηθάει στην καλή διάθεση βοηθάει και στην εκτόνωση του θυμού και των αρνητικών συναισθημάτων.

 

Επέλεξε είδος γυμναστικής με βάση τα συναισθήματα σου

Γιόγκα για ψυχοθεραπεία!

Έρευνες έχουν αποδείξει πως η άσκηση γιόγκα ισοδυναμεί με μια συνεδρία στον ψυχολόγο. Οι ασκήσεις τις γιόγκα αλλά και η αναπνευστική τεχνική που χρησιμοποιείται κατά την διάρκεια της βοηθούν στη μείωση του άγχους και στην αύξηση της ενέργειας, στην ενδυνάμωση του μυικού συστήματος, αλλά και στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης. Στο τέλος της γιόγκα γίνεται η αποθεραπεία. Έτσι, χαλαρώνει κάθε σημείο του σώματος ξεχωριστά, με την επικέντρωση της σκέψης μας σε κάθε μέλος του σώματος ξεχωριστά κάθε φορά.

 

Άμεσο, πρακτικό και κλασικό ..γρήγορα περπάτημα!

Αν όμως θέλεις κάτι πιο απλό που θα σε βοηθήσει να ανεβάσεις τη διάθεση σου και να μειώσεις τα επίπεδα του άγχους, μπορείς να κάνεις τζόκινγκ ή γρήγορο περπάτημα. Ειδικά, αν επιλέξεις να ασκηθείς έξω αυτό βοηθάει ακόμη περισσότερο. Το έντονο περπάτημα σε συνδυασμό με την επαφή με τη φύση θα σε βοηθήσουν να ανεβάσεις την ψυχολογία σου.

 

Μποξέρ, οι …υπομονετικοί!

Αν δεν έχετε ξανά ασκηθεί ίσως σας φαίνεται ένα δύσκολο βήμα, αλλά δεν είναι. Μπορείτε να επιλέξετε ένα είδος γυμναστικής που σας αρέσει περισσότερο ή ικανοποιεί περισσότερο κάποια ανάγκη σας. Για παράδειγμα, μπορεί να νιώθεται πιεσμένοι και να έχετε συσσωρευμένο θυμό μέσα σας, τον ξεσπάτε σε άλλους ανθρώπους. Σε μια τέτοια περίπτωσή μια καλή λύση θα ήταν το μποξ. Η ένταση εκτονώνεται στο σάκο του μποξ. Είναι βέβαια και ένα άθλημα που θέλει αρκετή συγκέντρωση, κάτι που θα σε βοηθήσει να απομονώσεις τη σκέψη σου εκείνη την στιγμή στο μποξ και σε τίποτα άλλο. Η ενασχόληση με το μποξ δεν σε κάνει πιο βίαιο, όπως μπορεί αρκετοί να πιστεύουν αντιθέτως ενισχύει την υπομονή σου.

 

Ότι και αν επιλέξεις, εμείς πιστεύουμε ότι θα δεις άμεσα αποτελέσματα, οπότε γρήγορα θα καθιερώσεις αυτόν τον τρόπο ζωής! Βάλλε την άσκηση στην καθημερινότητα και δεν θα το μετανιώσεις! Λίγο υπομονή τις πρώτες μέρες για να εδραιωθεί η θαυματουργή αυτή συνήθεια, και πολύ γρήγορα θα το απολαμβάνεις στο έπακρο! Το findyourfit.gr μπορεί να σου προτείνει προγράμματα, γυμναστές συναδέλφους αλλά και χώρους με βάση την περιοχή σου και τα ωράρια σου! Στείλε μας μήνυμα και εμείς ..θα κάνουμε όπως πάντα το καλύτερο!

 

 

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο