Image Alt
  /  Fitness   /  Pilates Reformer | Πλεονεκτήματα

Τι αποκομίζετε κάνοντας ασκήσεις στο Reformer, ένα μηχάνημα που χρησιμοποιείται για την ενσωμάτωση της τεχνικής του Pilates σε μια ιδιαίτερη και έντονη προπόνηση;

Το Reformer είναι ένα μηχάνημα που χρησιμοποιείται για την ενσωμάτωση της τεχνικής του Pilates σε μια ιδιαίτερη και έντονη προπόνηση. Τα ελατήρια, τα σχοινιά και το σωματικό βάρος χρησιμοποιούνται ως αντίσταση κατά την εκτέλεση των κινήσεων που στοχεύουν συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες. Οι προπονήσεις αποτελούνται από ελεγχόμενες και με ροή κινήσεις που ενεργοποιούν τους μυς σας μέσα από μια πλήρη σειρά ασκήσεων.

 

Ποια είναι τα οφέλη της άσκησης με Pilates Reformer;

 

1. Αυξημένη μυϊκή αντοχή

Οι μύες ασκούν δύναμη για να ανταποκριθούν στην αντίσταση των ελατηρίων, έτσι με το reformer θα έχετε αυξημένη μυϊκή αντοχή, οι μύες σας θα είναι σε θέση να ασκούν δύναμη για παρατεταμένες περιόδους. Η αυξημένη αντοχή σάς επιτρέπει να εκτελείτε καθημερινές δραστηριότητες χωρίς ιδιαίτερη κόπωση. Επιπλέον πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν τη βελτίωση του μυϊκού τόνου καθώς οι μύες επιμηκύνονται και ενισχύονται χωρίς να παίρνουν όγκο.

2. Αυξημένη αντοχή του πυρήνα σας

Οι ασκήσεις στο Pilates Reformer απαιτούν την κατάλληλη τεχνική. Η εστίαση στην σωστή στάση του κέντρου σας, της κοιλιάς και των κάτω μυών της πλάτης. Με την προετοιμασία των μυών του πυρήνα, θα συστέλλονται με όλες τις κινήσεις για να σταθεροποιήσουν και να ευθυγραμμίσουν την σπονδυλική σας στήλη. Ένας ισχυρός πυρήνας θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα όλων των ασκήσεων λόγω της ικανότητάς σας να διατηρείτε την κατάλληλη στάση. Η δύναμη του πυρήνα αυξάνει την ικανότητά σας να παράγετε ενέργεια στους μύες σας και μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού.

3. Βελτιωμένη στάση σώματος

Οι προπονήσεις με Reformer θα βελτιώσουν την ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης. Με τον τρόπο αυτό οι μύες σας θα ενισχυθούν για να βελτιώσουν τη σπονδυλική υποστήριξη και τη σταθερότητα. Η βελτιωμένη στάση του σώματος θα επιμηκύνει τοκ κορμό σας δίνοντάς σας μια ψηλότερη φιγούρα. Οι μυϊκές ανισορροπίες θα διορθωθούν, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού, ειδικά στο κάτω μέρος της πλάτης. Η συνειδητοποίηση της σωστής στάσης κατά τη διάρκεια της άσκησης θα μεταφερθεί υποσυνείδητα στην συνειδητοποίηση της σωστής στάσης κατά την εκτέλεση καθημερινών κινήσεων.

4. Αυξημένη ευλυγισία

Η ευλυγισία αφορά την κίνηση των μυών και των συνδέσμων. Οι προπονήσεις σε ένα reformer απαιτούν από τους μύες σας να κινηθούν μέσα σε ένα πλήρες εύρος κίνησης. Η ευλυγισία μειώνει την καταπόνηση και την πίεση στις αρθρώσεις και τους μυς σας. Η βελτίωση της ευλυγισίας μειώνει την ακαμψία, τον πόνο και την πιθανότητα τραυματισμού.

5. Βελτιωμένη αναπνοή

Οι προπονήσεις του Pilates βασίζονται στην κατάλληλη αναπνοή. Η αναπνοή γίνεται βαθύτερη, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της χαλάρωσης. Τα οφέλη περιλαμβάνουν αυξημένη ικανότητα πρόσληψης οξυγόνου και αποτελεσματικότητα της αναπνοής κατά τη διάρκεια των προπονήσεων και της ξεκούρασης. Οι πνεύμονες είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για να παρέχουν στο σώμα σας αυξημένο οξυγόνο κατά τη διάρκεια των προπονήσεων. Τα επίπεδα ενέργειας αυξάνονται κατά τη διάρκεια της άσκησης και της ξεκούρασης.

6. Μειωμένο σωματικό βάρος

Η άσκηση αυξάνει το μεταβολισμό σας, την ικανότητα του σώματός σας να καίει θερμίδες. Η αυξημένη μυϊκή μάζα αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται. Όταν η ποσότητα θερμίδων που καίγονται είναι μεγαλύτερη από την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνονται, το υπερβολικό σωματικό λίπος καίγεται και χρησιμοποιείται για την ενέργεια που απαιτεί για να καλύψει τις ανάγκες της σωματικής άσκησης.

 

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο