Image Alt
  /  Fitness   /  Ξεκινήστε Πιλάτες και το καλοκαίρι!

Το Pilates είναι μια προπόνηση χαμηλού αντίκτυπου, αποτελεσματική στην ενίσχυση, επιμήκυνση και τόνωση των μυών σας μέσω ελεγχόμενων, επαναλαμβανόμενων κινήσεων. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα για την ενσωμάτωση του Pilates στη ρουτίνα προπόνησής σας, από αυξημένη αντοχή έως βελτιωμένη στάση. Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε μερικά από τα μεγαλύτερα οφέλη:

1.Το Pilates είναι φυσική κατάσταση.

Το Pilates εκπαιδεύει το σώμα ως ένα ολοκληρωμένο σύνολο, εστιάζοντας στον πυρήνα, στο κάτω μέρος του σώματος και στην ανώτερη δύναμη του σώματος, καθώς και στην ευελιξία και τη στάση του σώματος.Οι προπονήσεις Pilates προωθούν τη δύναμη, την ισορροπημένη ανάπτυξη των μυών, την ευελιξία και το αυξημένο εύρος κίνησης για τις αρθρώσεις.

Η προσοχή στην βασική υποστήριξη και η φυσική κατάσταση του σώματος, συμπεριλαμβανομένης της αναπνοής και του μυαλού, παρέχουν ένα επίπεδο ολοκληρωμένης φυσικής κατάστασης που είναι δύσκολο να βρεθεί αλλού. Ένας λόγος που το Pilates είναι δημοφιλές είναι λόγω των ρυθμίσεων σε ζητήματα αποκατάστασης, καθώς και σε αθλητές έχει διαπιστωθεί ότι το Pilates είναι ένα εξαιρετικό θεμέλιο για κάθε είδους κίνηση που κάνουν.

2.Το Pilates είναι για όλους.

 

Είτε μόλις αρχίσατε να προπονήστε, είτε είστε ένας ελίτ αθλητής, τα θεμέλια της κίνησης Pilates ισχύουν για εσάς και το σώμα σας. Η εστίαση στην οικοδόμηση-ενίσχυση του πυρήνα, τη σωστή ευθυγράμμιση και τη σύνδεση σώματος-νου καθιστούν το Pilates προσβάσιμο σε όλους.

Με χιλιάδες πιθανές ασκήσεις και τροποποιήσεις, οι προπονήσεις Pilates μπορούν να προσαρμοστούν στις ατομικές σας ανάγκες. Υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσαρμόσετε τις ασκήσεις στις ανάγκες σας, και υπάρχουν ακόμη συγκεκριμένες ασκήσεις για άνδρες αλλά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Εάν έχετε πρόσφατους ή προηγούμενους τραυματισμούς μπορείτε να συνεργαστείτε με έναν εκπαιδευμένο εκπαιδευτή Pilates για να τους αντιμετωπίσετε άμεσα και ανώδυνα.

 

3.Το Pilates δημιουργεί μεγάλους, δυνατούς μυς.

 

Στο Pilates, χτίζετε ήπιους μύες που λειτουργούν καλά τόσο με το σώμα σας στο σύνολό του όσο και με την φυσική σας κατάσταση καθημερινά.

Ένας τρόπος με τον οποίο το Pilates δημιουργεί μακρούς, δυνατούς μύες είναι χρησιμοποιώντας έναν τύπο μυϊκής συστολής που ονομάζεται εκκεντρική συστολή. Αυτός ο τύπος μυϊκής συστολής συμβαίνει όταν ο μυς επιμηκύνεται υπό ένταση.  Στο Pilates, οι κινήσεις συχνά απαιτούν να αντισταθείτε στη βαρύτητα και να κινηθείτε με ελεγχόμενο τρόπο όπου απελευθερώνεται την ένταση.

Μια άλλη μελέτη από το 2015 διαπίστωσε ότι δύο συνεδρίες Pilates την εβδομάδα για τρεις μήνες έδειξαν βελτιώσεις  στη στάση του σώματος, και ποιότητα ζωής σε ηλικιωμένα άτομα.

 

4.Το Pilates αυξάνει την ευελιξία.

 

Στο Pilates, εργάζεστε για μια ασφαλή αύξηση του μήκους και του τεντώματος των μυών και του εύρους κίνησης μέσα στις αρθρώσεις.  Ενώ μπορεί να μην υπάρχουν αρκετές θέσεις στο Pilates (όπως μπορεί να υπάρχουν στη γιόγκα, για παράδειγμα), το να έχεις ένα σώμα που μπορεί να τεντωθεί και να λυγίσει για να ανταποκριθεί στη ροή της ζωής είναι ένας ρεαλιστικός και υγιής στόχος.

 

Μην χάνεις χρόνο! Ξεκίνα πιλάτες με την Ραφαέλα! Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ θα αλλάξει η ζωή σου! Επένδυσε στην καθημερινότητα σου, επένδυσε στον εαυτό σου!

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο