Image Alt
  /  Lifestyle   /  Γιατί το pilates για παιδιά θεωρείται ιδανική άσκηση;

Το pilates είναι μια ασφαλής μέθοδος εκγύμνασης για όλες τις ηλικίες. Συγκεκριμένα τα οφέλη για τα παιδιά έχει φανεί στην πράξη και γι’ αυτό το λόγο συστήνεται και στα παιδιά όλο και περισσότερο ανά

τον κόσμο.

Ποια είναι τα οφέλη της γυμναστικής Pilates για τα παιδιά;

Πάμε να δούμε μερικά από αυτά παρακάτω:

➢ Αρχικά, με το pilates σε σωματικό επίπεδο θα μπορέσουν να αυξήσουν την μυίκη τους δύναμη ιδιαιτέρως του κορμού τους. Παράλληλα θα βελτιώνεται η μυική ευλυγισία τους.

Επίσης, είναι κατάλληλο και σε περιπτώσεις μυοσκελετικών προβλημάτων, όπως παραδείγματος χάρη σκολιώση. Με το PILATES μπορούν να δουλέψουν την κινητικότητα της σπονδυλικής τους στήλης

αρμονικά με την ενδυνάμωση των κατάλληλων μυών.

➢ Το pilates μαθαίνει στα παιδία την ενσυνειδητότητα. Και πώς γίνεται αυτό; Μέσω των βασικών αρχών του Pilates  (το Κέντρο, η Αναπνοή,η Συκγκέντρωση, ο Έλεγχος , η Ροή και η Ακρίβεια),

τα παιδιά μαθαίνουν να ηρεμούν με τις αναπνοές και να αδειάζουν το μυαλό τους από σκέψεις, εστιάζοντας στην άσκηση.

➢ Η μέθοδος τα διδάσκει να έχουν πλήρη συνείδηση του σώματός τους. Άρα συνδέονται με το σώμα τους και τις δυνατότητες που έχει αυτό. Με τον έλεγχο και την ακρίβεια, αποκτούν περισσότερη αυτοπεποίθηση και χάρη στις κινήσεις του.

➢ Με το Pilates τα παιδιά εμψυχώνονται και αποκτούν περισσότερη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους ,ιδιαιτέρως κατά την εφηβική ηλικία. Αυτό γίνεται καθώς όσο εξελίσσονται και κατορθώνουν

ασκήσεις δυσκολότερες , νιώθουν ικανά να κάνουν ό,τι τους ζητηθεί.

➢ Τα παιδιά μπορούν να εκτονωθούν και να διοχετεύσουν την ενέργεια τους σε κάτι ειρηνικό. Είναι ελεύθερα να εκφραστούν , να δημιουργήσουν, να παίξουν και τελικά δίνεται στο παιδί χώρος να είναι παιδί.

➢ Τέλος , κάνοντας Pilates μπορούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στις άλλες αθλητικές δραστηριότητες που μπορεί να κάνουν. Πολλές ασκήσεις του Pilates έχουν στόχο την ενδυνάμωση των μυών του κέντρου και ολιστικά όλων των μυών ,κάτι που μπορεί να προλάβει πιθανούς μελλοντικούς τραυματισμούς.

 

Μπορεί το παιδί να παρακολουθεί διαδικτυακά προπόνηση Pilates για παιδιά;

Όσον αφορά, την πρακτική του pilates στο σπίτι, καλό θα ήταν να γίνεται μόνο με την επίβλεψη κάποιου γυμναστή ειδικευμένου στη μέθοδο.

 

Ποια ηλικία είναι η κατάλληλη για να ξεκινήσει ένα παιδί να προπονείται συστηματικά;

Παρατηρείται πως τα παιδιά ανταποκρίνονται και μπορούν να παρακολουθήσουν μία προπόνηση Pilates στην ηλικία των 5 ετών. Ωστόσο η οδηγία αναφέρει ότι η ενδεδειγμένη, κατάλληλη ηλικία είναι τα 8 έτη.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα τμήματα και τις personal προπονήσεις σε παιδιά! Η γυμναστριά μας είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια με πολυετή εμπειρία σε γυμναστήρια, αλλά και σχολεία. Αγαπάει τα παιδιά και πιστεύει πολύ στην δημιουργία ασφαλούς δεσμού ανάμεσα σε εκείνα και τους γονείς τους. Όσο περισσότερες ευκαιρίες και ερεθίσματα τους προσφέρουμε, δυναμώνουν και εμπλουτίζουν τον εαυτό τους με αυτοπεποίθηση εντοπίζοντας τα ταλέντα τους!

 

Ποιές ασκήσεις ενδείκνυνται γι αυτή την ηλικία;

➢ Το HUNDRED
Σε ύπτια θέση με τα πόδια στο έδαφος(λυσμένα γόνατα) , τα χέρια τεντωμένα στον αέρα παράλληλα
με το έδαφος και ο κορμός σε κάμψη. Ξεκινάμε την άσκηση κάνοντας παλμική κίνηση με τα χέρια
καθώς παίρνουμε 10 μεγάλες ανάσες ,εισπνέοντας απο τη μύτη και εκπνέοντας από το στόμα.
➢ H ΓΕΦΥΡΑ
Σε ύπτια θέση με τα πόδια στο έδαφος (λυσμένα γόνατα) και τα χέρια δίπλα στους μηρούς να
ακουμπούν στο έδαφος με παλάμες προς τα κάτω. Η άσκηση ξεκινάει με άρση της λεκάνης προς τα
πάνω μέχρι να ευθυγραμμίσουν γόνατα ,λεκάνη και ώμοι και επιστροφή στην αρχική θέση.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο