Image Alt
  /  Fitness   /  Γιατί να διαλέξεις το πιλάτες;

Γιατί πρέπει να εντάξεις την γυμναστική πιλάτες στην καθημερινότητά σου;

 

1.Αυξάνει την ευλυγισία, την δύναμη και την μυική αντοχή, χωρίς να δίνει όγκο στους μυς

 

 

2.Βελτιώνει τη σωστή στάση σώματος

 

 

3.Ανακουφίζει τους πόνους στη μέση και τον αυχένα, ενώ παράλληλα ευθυγραμμίζει  τη σπονδυλική στήλη (π.χ. περιπτώσεις λόρδωσης, σκολίωσης, κύφωσης κλπ)

 

 

4.Βοηθά στην απομάκρυνση του στρες, δίνοντας έμφαση στη σωστή αναπνοή

 

 

5.Προλαμβάνει και αποκαθιστά τους τραυματισμούς

 

 

6.Προσφέρει, όπως και κάθε μορφή άσκησης, ευεξία

 

 

Μήπως το Pilates δεν είναι για σένα;

Αν θέλεις, όμως, να δεις γρήγορα και άμεσα αποτελέσματα, το Pilates ίσως δεν είναι για σένα, διότι δεν είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής που έχει στόχο την καύση λίπους. Βοηθά μεν στην ανάπτυξη της μυικής μάζας του σώματος, η οποία αυξάνει το μεταβολισμό για 48 ώρες μετά την εκγύμναση, όπως βέβαια και κάθε μορφή αναερόβιας άσκησης, όμως δεν βοηθά ιδιαίτερα το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, καθώς δεν αυξάνει πολύ τον καρδιακό παλμό κατά τη διάρκεια της άσκησης. Βέβαια, ένας εξειδικευμένος Pilates trainer μπορεί να φτιάξει πρόγραμμα άσκησης με Pilates που να είναι αρκετά δυνατό και για ενδυνάμωση και για αερόβια.

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο