Image Alt
  /  Fitness   /  ”Παίξε” μπάλα και στο σπίτι

Η fitball είναι μία μπάλα γυμναστικής και αποτελεί από τις καλύτερες μεθόδους για γυμναστική στο σπίτι και στο γυμναστήριο ειδικά για τους κοιλιακούς αφού σου δίνει πολλές επιλογές ασκήσεων. Η γυμναστική με ισορροπία δίνει καλύτερα αποτελέσματα, ενώ συγχρόνως βοηθά στη σωστή εκτέλεση της άσκησης χωρίς να επιβαρύνει τις αρθρώσεις.Τα οφέλη από την άσκηση με μπάλα είναι πολλά. Με ασκήσεις ισορροπίας, κινητικότητας και ευλυγισίας βελτιώνουμε το συντονισμό, δυναμώνουμε τη σπονδυλική στήλη και προστατεύουμε τη μέση.

Για να κάνεις μόνη σου στο σπίτι γυμναστική με μπάλα θα πρέπει να προμηθευτείς μια μπάλα Pilates(fitball) και να έχεις στο μυαλό σου σε όλη την διάρκεια που εκτελείς τις ασκήσεις ότι θα πρέπει να έχεις ενεργό το σώμα αλλά και το μυαλό σου. Θα πρέπει να είσαι συγκεντρωμένη και για όση ώρα διαρκέσει η γυμναστική σου καλό είναι να παραμένει ‘ενεργοποιημένο’ συνεχώς το σώμα σου. Απαραίτητα θα πρέπει να κρατάς σφικτή την κοιλιά σου, τους γλουτούς, τους μηρούς και τις γάμπες σου . Επίσης θα πρέπει να κρατάς ευθυγραμμισμένη την σπονδυλική σου στήλη ανεξαρτήτως κλήσης του σώματός και φυσικά θα πρέπει να έχεις ίσια την πλάτη σου. Εμείς προτείνουμε πάντα να συμβουλεύεσαι τον γυμναστή σου ή να γυμνάζεσαι μέσω online παρακολούθησης από εκείνον. Ωστόσο αν είσαι εξοικειωμένη και λόγω της δυσκολίας των συνθηκών σου προτείνουμε τις παρακάτω ασκήσεις. Με συστηματική επανάληψη σε εβδομαδιαία βάση, θα δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται κυριολεκτικά!

Πρώτη άσκηση – άσκηση για όλο το σώμα

Πάρε την μπάλα στα χέρια σου και ευθυγράμμισε ολόκληρο το σώμα σου σε όρθιο στάση. Τέντωσε ψηλά τα χέρια σου και σήκω στις μύτες των ποδιών σου. Καθώς κατεβαίνεις φέρνεις τα χέρια με την μπάλα μπροστά στο στήθος σου και οι μύτες των ποδιών σου πατάνε στο έδαφος. Με κάθε εισπνοή σηκώνεις χέρια με μπάλα και πόδια στις μύτης με κάθε εκπνοή κατεβαίνεις. Επανέλαβε για τουλάχιστον 10 φορές.

Δεύτερη άσκηση – άσκηση για τα πόδια

Ακουμπάς μπρούμυτα επάνω στην μπάλα ολόκληρο τον κομό σου από το στήθος έως την λεκάνη. Τα πόδια σου ακουμπούν στις μύτες. Με κάθε εισπνοή σηκώνεις όσο πιο ψηλά μπορείς το δεξί σου πόδι με κάθε εκπνοή κατεβάζεις. Κάνεις είκοσι επαναλήψεις και αλλάζεις πόδι.

Τρίτη άσκηση – άσκηση για την κοιλιά

Ξαπλώνεις στο έδαφος κρατάς την μπάλα με τα χέρια πίσω από το κεφάλι τα πόδια σου είναι τεντωμένα και 5 εκατοστά επάνω από το έδαφος. Με κάθε εισπνοή μαζεύεις τα χέρια σου και τα πόδια σου ώστε να ακουμπήσουν μεταξύ τους με κάθε εκπνοή χαλαρώνεις στην αρχική θέση.

Παρακολουθήστε Pilates Video με περισσότερες ασκήσεις με fitball αλλά και χωρίς ΕΔΩ στο κανάλι μας στο youtube!

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο