Image Alt
  /  Fitness   /  Η σημασία της άσκησης για τις μαμάδες | Προτάσεις που θα σας δελεάσουν να ξεκινήσετε.

Οι έρευνες είναι σαφής σχετικά με τα πολλά οφέλη της άσκησης σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας. Ωστόσο, ως μητέρες, τείνουμε να απορρίπτουμε την ανάγκη για άσκηση – ή βασικά οτιδήποτε αφορά τον εαυτό μας. Βρίσκουμε δικαιολογίες – όπως η έλλειψη χρόνου και  η έντονη κούραση… Η αλήθεια είναι ότι οι δικαιολογίες είναι απλώς δικαιολογίες – δεν μας κάνουν καλύτερους, δεν μας κάνουν ισχυρότερους. Ο μόνος τρόπος να βελτιωθούμε, είναι να εργαστούμε σκληρότερα, να εργαστούμε καλύτερα και να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε για πάντα τις κακές μας συνήθειες. Η αποφυγή της σωματικής άσκησης, δεν μας βοηθάει να εξελιχθούμε. Εάν συνεχίσουμε να μην βάζουμε τον εαυτό μας πρώτο, θα πέσουμε σε μια ανιαρή ρουτίνα όπου δεν θα είμαστε φροντιστικοί με εμάς τους ίδιους. Αν είμαστε πραγματικά σημαντικοί για τον εαυτό μας, θα έπρεπε να διαθέσουμε χρόνο και κόπο, ώστε να νιώθουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας!

 

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ειδικά για τις μαμάδες.

Τί κερδίζουμε γυμνάζοντας το σώμα μας, όταν η απαιτητική περίοδο της μητρότητας ξεκινά;

  1. Λιγότερο στρες – Μπορούμε όλοι να παραδεχτούμε ότι το άγχος είναι μεγάλο μέρος της μητρότητας. Προσπαθούμε να το διαχειριστούμε μόνοι μας, αλλά μας κρατά πίσω στο να παραμένουμε πιστοί στον εαυτό μας. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για τη μείωση του στρες είναι η άσκηση.
  2. Ποιοτικότερος ύπνος – Όσο περισσότερο ασκείστε, τόσο καλύτερα κοιμάστε, βελτιώνοντας την ποιότητα και τη διάρκεια του ύπνου σας. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που ασκούσαν 150 λεπτά μέτριας έως έντονης δραστηριότητας την εβδομάδα βελτίωσαν την ποιότητα του ύπνου κατά 65%.
  3. Best Role Models – Τα παιδιά μας παρακολουθούν. Κάθε μας κίνηση, αποτελεί μία μιμητική ενέργεια για εκείνα. Μιμούνται ακόμη και όταν δεν κοιτάζουμε. Αυτό σημαίνει ότι εάν τρώμε σαλάτες και συνεχίζουμε με λίγο τρέξιμο, εκείνα μας παρακολουθούν. Παρακολουθούν επίσης, καλώς ή κακώς και τις αντίστροφες συνήθειες. Ας τους δώσουμε το καλύτερο δυνατό παράδειγμα μας!
  4. Καλύτερη έκδοση του εαυτού μας – Η άσκηση μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σεροτονίνης μας και να μας κάνει πιο ευτυχισμένες. Ο κοινός όρος “runner’s high” είναι το συναίσθημα που έχουν όσοι ασκούνται πολύ. Τους βοηθά να αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι και χαρούμενοι κατά τη διάρκεια της προπόνησης αλλά και μετά! Αυτό μπορεί να μας βοηθήσει να καταπολεμήσουμε την κατάθλιψη μετά τον τοκετό ή απλά το καθημερινό βάρος της μητρότητας. Η μητρότητα είναι δύσκολη. Κάνε κάτι για τον εαυτό σου που θα σε βοηθήσεις να νιώσεις καλύτερα.
  5. Ενισχυμένη ενέργεια – Οι ασκήσεις ενισχύουν την κυκλοφορία και τους καρδιακούς μυς που βελτιώνουν τα επίπεδα ενέργειας. Όταν εκπαιδεύετε το σώμα σας να καλλιεργεί ενέργεια κατά τη διάρκεια της άσκησης, αυτή η ενέργεια μεταφέρεται καθημερινά, κάνοντάς σας έτσι λιγότερο κουρασμένους. Ποιος χρειάζεται περισσότερη δύναμη από κάποιον που κυνηγάει τα παιδιά του;

Σημαντική Σημείωση:

Οι καρδιακές παθήσεις είναι ο νούμερο ένα δολοφόνος των γυναικών. 1 στις 10 γυναίκες πάσχουν από διαβήτη. Και οι δύο ασθένειες μπορούν να ελεγχθούν με υγιεινή διατροφή και άσκηση. Ξεκινήστε σήμερα κιόλας!

Ποια είναι τα πιο δημοφιλή προγράμματα γυμναστικής για τις μαμάδες;

1.ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Θυμηθείτε τις δικαιολογίες: δεν έχετε χρήματα, δεν μπορείτε να βρείτε το χρόνο ή ίσως να μην αισθάνεστε άνετα στο γυμναστήριο. Πόσα υπέροχα βίντεο υπάρχουν στο YouTube; Παρακάτω είναι μερικά από τα αγαπημένα μας.

1.Το Fitness Blender παρέχει δωρεάν διαδικτυακά βίντεο προπόνησης, προπονήσεις στο σπίτι, συνταγές και προτάσεις διατροφής. Η μεγάλη ποικιλία σας επιτρέπει να επιλέξετε το πρόγραμμα που σας ταιριάζει περισσότερο.

2.Bad Yogi – Ανακαλύπτοντας εκ νέου το πρόσωπο της γιόγκα, το Bad Yogi είναι μια καταπληκτική συλλογή βίντεο και ενημερωτικών δημοσιεύσεων. Η γιόγκα δεν βοηθάει μόνο το σώμα, αλλά και το πνεύμα!

3.Betty Rocker – Μια φοβερή συλλογή προκλήσεων και μαθημάτων γυμναστικής. Το Betty Rocker είναι ένα εμπνευσμένο και δημιουργικό πρόγραμμα και σας δείχνει ότι η φυσική κατάσταση μπορεί να επιτευχθεί σχεδόν οπουδήποτε.

4.Pop Sugar – Παρέχει δημοφιλείς προπονήσεις γυμναστικής, βίντεο και συμβουλές από τους καλύτερους εκπαιδευτές του fitness.

 

2.OUTDOOR ACTIVITIES

Μερικοί άνθρωποι μισούν τα γυμναστήρια. αισθάνονται ότι τους περιορίζει και ότι δεν ικανοποιεί τις ανάγκες τους. Υπάρχει και άλλη μία ομάδα ανθρώπων που απλά λατρεύουν τους εξωτερικούς χώρους και την επαφή με την φύση. Αν ανήκετε σε κάποια από τις δύο αυτές ομάδες, σας δίνουμε όλες τις δυνατές προτάσεις για να συνδυάσετε την γυμναστική σας με την βόλτα σας!

1.Τρέξιμο, πεζοπορία, περπάτημα – μπορείτε σχεδόν παντού να ξεκινήσετε αυτά τα είδη γυμναστικής, γεγονός που τα καθιστά ιδιαίτερα δημοφιλή. Μπορείτε να ξεκινήσετε με το περπάτημα και να προχωρήσετε σε κάτι πιο δύσκολο.

2.Γιόγκα – Η Γιόγκα δεν χρειάζεται να γίνει σε στούντιο. Μπορείτε να δοκιμάσετε σε οποιαδήποτε τοποθεσία, με ή χωρίς παρέα.. Υπάρχουν πολλές ομάδες που οργανώνουν τέτοιες δράσεις, και η συμμετοχή έχει πολύ χαμηλό κόστος. Φύση και ευεξία!

3.Ασκήσεις παιδικής χαράς – Ίσως ξεκινήσατε μια βόλτα με τα παιδιά σας ή απλά να μην έχετε τη δυνατότητα να είστε μακριά τους. Δοκιμάστε αυτές τις δημιουργικές, αλλά και αποτελεσματικές ασκήσεις παιδικής χαράς. Θα εκπλαγείτε από τα άμεσα αποτελέσματα και θα δώσετε κίνητρο στα παιδιά σας, να μυηθούν στον αθλητισμό!

 

3.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ

1.Pilatew Barre :συνδυασμός πόζας από μπαλέτο, γιόγκα και πιλάτες. Aυτά τα μαθήματα θα σας προκαλέσουν με τρόπους που άλλα προγράμματα γυμναστικής δεν μπορούν!

2.Boot Camp : σε αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνονται ασκήσεις γυμναστικής σε έντονους ρυθμούς, με σκοπό την αύξηση της καύσης του λίπους. Προπόνηση για όλο το σώμα, που ενδυναμώνει και τονίζει όλες τις μυϊκές ομάδες.

3.Cross fit : ένα πρόγραμμα γυμναστικής, υψηλής έντασης που συνδυάζει έντονες ασκήσεις για όλο το σώμα.

4.Stroller Strides : Το Stroller Strides συνδυάζει cardio προπόνηση με βάρη και φυσικά το παιδικό καροτσάκι με το παιδάκι σας φυσικά επάνω για βέλτιστη προπόνηση.

 

Newsletter Signup

Μετάβαση στο περιεχόμενο